Balso perdavimo Internet protokolu paslaugos kokybės
Abstract
Šiame straipsnyje aptariamas pagrįstų įsipareigojimų paslaugos lygio susitarime priėmimas, teikiant vartotojui interaktyviąsias duomenų perdavimo paslaugas „vartotojas – vartotojas“ daugiaoperatoriame sujungime. Sukurtas analitinis modelis paslaugos kokybės parametrui – toleruojamai vėlinimo trukmei daugiaoperatorėje terpėje tikimybiškai įvertinti ir, remiantis juo, pateiktas praktinis kokybės įvertinimo pavyzdys. Straipsnyje pateiktas matematinis modelis, įvertinantis gama ir eksponentinių skirstinių pasikliovimo lygmenis daugiaoperatorėje struktūroje. Kadangi dažnai daugiaoperatorės VoIP paslaugos kokybės vertintojas disponuoja tik dviem individualų tinklą apibūdinančiais parametrais – vėlinimu bei jo pasikliovimo lygmeniu, pasiūlytas patogus būdas skirstinio parametrui apskaičiuoti, leidžiantis eksponentinių skirstinių sąsūkomis įvertinti pasikliovimo lygmenį galiniam VoIP paslaugos vartotojui. Il. 11, bibl. 11 (lietuvių kalba; santraukos lietuvių, anglų ir rusų k.).
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
The copyright for the paper in this journal is retained by the author(s) with the first publication right granted to the journal. The authors agree to the Creative Commons Attribution 4.0 (CC BY 4.0) agreement under which the paper in the Journal is licensed.
By virtue of their appearance in this open access journal, papers are free to use with proper attribution in educational and other non-commercial settings with an acknowledgement of the initial publication in the journal.